Tävling – vinn halsduk från Etui och halsband från VÅGA

I samarbete med Nancy & Samuelson fashion house kan jag nu stolt presentera en tävling för er underbara läsare!

1:a pris är en helt fantastisk halsduk/scarf i äkta skinn från Etui, värde 1995 kr. Detta underbara pris kommer sig väl till pass för den modemedvetne kvinnan, som inte enbart uppskattar hög kvalitet, utan även följer höstens och vinterns trender med tuff stil, skinn och tofsar. Denna skapelse gör sig fin till ”den lilla svarta” eller skänker vardagslyx som halsduk till jobbet.

2:a pris är ett ljuvligt halsband från VÅGA, värde 399 kr. Ett otroligt snyggt halsband, även detta passar lika bra till vardag som till fest!

Tävlingsreglerna är mycket enkla:

Skriv en motivering till varför just Du vill vinna dessa fantastiska priser i kommentarsfältet till detta inlägg, samt länka till denna sida om du har en egen blogg.

Vinnare utses av Tulle samt Nancy & Samuelson fashion house VD, och beslutet kan ej överklagas. Lämna ditt bidrag senast söndag 2011-10-30 kl. 12.00 då tävlingen avslutas.

Vinnarna presenteras på bloggen kort efter avslutad tävling. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Lycka till!

Detta inlägg publicerades i Tävling och märktes , , , , , , . Bokmärk permalänken.

17 kommentarer till Tävling – vinn halsduk från Etui och halsband från VÅGA

  1. Sara O skriver:

    Jag vill ha lite ljus i mörkret och vinna sjalen!

  2. Pingback: Gelé | Tulles liv

  3. annica skriver:

    Tänk att en gång få vara först med något i stället för att behöva vänta på halva priset på rea skylten……..

  4. Engberg H skriver:

    Med denna halsduk kommer mitt självförtroende skjuta upp på topp, självsäker som jag efter tävlingen blir kommer ingen någonsin våga säga stopp! Som en powerwoman kommer jag att lysa, då på hösten jag med denna halsduk slipper nysa! Snälla låt mig detta pris vinna, och hjälp mig i höst att känna mig som en riktig kvinna.

  5. Pingback: Funkade | Tulles liv

  6. Anna K skriver:

    Jag vill vinna liksom alla andra ;) En jury avgör (efter bästa motivering ?). Men frågan är vad som är en bra motivering? Jo antagligen något som får en att beröras och igenkänning kanske detta är något som föll på läppen, eller bara en snabb koll och bye!

  7. Pingback: Kom igen! | Tulles liv

  8. Pingback: Paket | Tulles liv

  9. Jeanette skriver:

    Men wow vilken tävling du hade här som jag helt hade missat!

    Jag försöker ändra min stil till att vara lite tuffare men trillar hela tiden tillbaka till det lite mer romantiska. Med denna läckra halsduk skulle jag känna mig tuff och lite lätt farlig. :)
    Halsbandet skulle jag ha både till min nya lite fräckare stil, men om jag ändå trillar tillbaka och blir så där puttigt romantisk igen så passar det ju då också. Vilken tur!

    Trevlig helg!
    Kram
    Jeanette

  10. Johanna skriver:

    Vilken bra tävling! Jag har tipsat om den här:
    http://vinnarens.wordpress.com/2011/10/22/halsduk-fran-etui-och-halsband-fran-vaga/

    Och ja, skälet till varför jag vill vinna är för att det skulle vara en härlig belöning till min numera LILLA kropp. Jag har sedan november i fjol gått ner 32 kg (finns att se lite bilder på http://healthaboveall.wordpress.com) och jag tycker att jag är VÄRD den här fina sjal runt en HALS vilken jag numera faktiskt HAR. Detsamma gäller smycket. Det är fint att smycka sig nuförtiden när smyckena inte göms under diverse valkar :-)

    Trevlig helg :-)

  11. Elaine Lindkvist skriver:

    Jag skulle gärna vinna halsduken…….. skulle i så fall sticka ett par vantar med skinndekor……
    skulle inte det vara snyggt……

  12. Pingback: Geléhuvud | Tulles liv

  13. Jenny Sjöberg skriver:

    Jag är med och tävlar om det vackra halsbandet.
    För mig duggar födelsedagarna tätt den närmsta tiden och dessutom är det snart jul. Många presenter blir det! Just därför vill jag vinna halsbandet för att få en present mindre att tänka på. :)
    Tipsat här:
    http://jennyjon.bloggplatsen.se/2011/10/26/6526194-tavling-vinn-scarf-eller-halsband/

  14. annelie m skriver:

    Jag är lite ego och skulle definitivt behålla en eventuell vinst själv, det är jag värd=)
    En present kan göra den tristaste vardag till något extra. Just nu känns de mörka dagarna hopplösa, jag vill piggas upp eftersom det bara är att gilla läget och vänta på bättre tider.

  15. Sofie L skriver:

    Jag är gärna med och provar lyckan :) äntligen fick jag ivag mitt inlägg :)

    När lönen inte räcker till för lite lyxig shopping,
    ja, dà kan man tävla och ha en förhoppning,
    för visst skulle det göra gott en kall höst- eller vinterdag,
    att fà snygga till och frãscha upp sina kvinnliga drag,
    med en sjal eller ett snyggt halsband fràn Nancy & Samuelsons shop,
    skulle mitt humör verkligen hamna pà topp,
    tack Tulle och Nacy&Samuelson för denna fina gàva,
    den ska användas flitigt det kan jag lova,
    nu hàller jag tummar och tàr,
    kanske är det jag som denna vinst fàr.

    Länkar här
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/october/30-okt-scarf-fran-etui-och-halsband-fran-va.html

  16. Pingback: Countdown | Tulles liv

Lämna en kommentar