Gelé

Ihopklistrade ögon, nys och frys, hela huvudet känns som en enda stor snorlobba (ursäkta min frispråkighet, men kom inte på någon bättre förklaring…) Kanske en annan förklaring kan vara att mitt huvud känns som en burk gelé. Då börjar man närma sig den känsla jag har.

Ingen tid att vara sjuk. Mina vänner Ipren, nässpray och god vilja får hjälpa mig att härda ut resten av arbetsveckan! Snart helg ju! Då passar det fint att kurera sig med lite gott te under en filt i soffan. Faktiskt.

Har en lång dag framför mig idag, hua… Två möten efter lunch, vilket innebär att jag lär försöka hinna göra allt annat innan lunch. Joråsåatte. Det blir nog bra…

Hoppas ni får en fin dag hörrni! Och glöm inte att tävla för tusan, bara en deltagare hittills, vilket innebär att hon lär vinna alltihopa själv om ingen annan är sugen! Kul för henne i och för sig =P

Tävlingen hittar du HÄR!

Detta inlägg publicerades i Jobb/karriär/företag, Tävling och märktes , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar