I valet och kvalet

Jävla i-landsproblem…

Ja ni, JÖSSES vad många problem jag råkat på idag, heeeelt vansinnigt! Det värsta (eller bästa?) av allt är att samtliga är av en ytterst trevlig sort.

I detta nu sitter jag med två väskor framför mig. En Michael Kors och en Steve Madden.

”Och nu till problemet?” kanske ni tänker. Jooo. Jag ska nämligen välja mellan en av dom. Och jag velar och velar och velar. En svart kuvertväska, klassisk Michael Kors. Perfekt när man reser, eller när man går på någon middag eller en bar. Och en stor Steve Madden medguldiga, läckra detaljer. Perfekt om man vill gömma halva sitt bohag i handväskan. Så som jag gör med många andra handväskor…

Ohhhh. Obehagligt behagliga problem kan man säga.

20121112-195232.jpg

20121112-195317.jpg

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar